Politici de retur

Conform HG 984/2005, art. 6.lit b) punctul 8, returnarea produselor alimentare, indiferent de starea lor de calitate si siguranta, de catre agentii economici care valorifica aceste produse furnizorilor sau producatorilor - constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 3000 lei la 5.000 lei.

POLITICI DE RETUR

 

1. La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon +40 264 433 745 sau prin e-mail la adresa prosonicprodcom@yahoo.com în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.

2. Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs nealimentar în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Această opțiune nu este valabilă pentru Clienții care nu sunt consumatori (adica nu este valabila pentru Clientii care sunt persoane juridice sau PFA) 

Returnarea Produselor nealimentare se va realiza exclusiv la adresa Mun. Cluj-Napoca, Str. Dimitrie Comsa, Nr. 28, jud. Cluj.

3. În cazul returnarii de Produse alimentare, Clientul are obligația de a notifica Prosonic Prodcom că înțelege să se retragă din Contract în cel mai scurt timp, cu respectarea termenelor de retur indicate mai jos. 

Returul produselor alimentare se va realiza exclusiv la adresa Mun. Cluj-Napoca, Str. Dimitrie Comsa, Nr. 28, jud. Cluj.

Termenul de retragere din contract cu privire la următoarele categorii de Produse alimentare este după cum urmează:

  • Produsele alimentare proaspete a căror perioada de valabilitate este de 24 de ore pot fi returnate in maxim 24 de ore de la momentul livrarii comenzii;

  • Produsele alimentare a căror perioadă de valabilitate este mai mare de 2 zile pot fi returnate in maxim 48 de ore de la momentul receptionarii comenzii.

Această opțiune nu este valabilă pentru Clienții care nu sunt consumatori (adica nu este valabila pentru Clientii care sunt persoane juridice sau PFA) 

4. In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica urmatoarele reguli:

  • daca pretul Produsului a fost achitat de catre Client, acestuia i se va rambursa respectivul pret în 14 zile de la data la care Clientul informeaza Prosonic Prodcom asupra deciziei sale de retragere din Contract, cu conditia ca returul sa fie permis de lege.

5. Suma plătită va fi rambusata după cum urmează:

  • pentru Comenzile achitate prin card online - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

  • pentru Comenzile achitate cu ordin de plată, plata la livrare - prin aceeași modalitate de plată;

6. Prosonic Prodcom își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele.